IMG_3979

מפקד פיקוד דרום, האלוף אייל זמיר: “לנו אין אינטרס לפגוע בעזה, לנו יש אינטרס להגן על עצמנו ואת זה אנחנו נעשה”

מפקד פיקוד הדרום, האלוף אייל זמיר, קיים יחד עם קציני הפיקוד יום עיון בשדרות תחת הכותרת – “ציונות – חזון ומציאות”. האלוף זמיר שיבח את העשייה בעיר וזכה למילות חיזוק ועידוד מצדו של דוידי: “במיוחד בימים אלה אנו מחזקים את כוחות צה”ל והביטחון”

ימים ספורים לאחר פיצוץ המנהרה בשטח ישראל, אירוע שהסתיים ללא נפגעים לכוחותינו, אך גרם למתיחות באזור וחשש מהסלמה, הגיעו קצינים בכירים מפיקוד הדרום, בראשותו של מפקד הפיקוד, האלוף אייל זמיר, ליום עיון בעיר שדרות. יום העיון נשא את הכותרת “ציונות – חזון ומציאות”, כאשר על המסך בסינמטק הוצמד למילים אלה השלט המכוון לעיר שדרות.

קציני הפיקוד, עונדים על כופתותיהם כומתות בצבעים שונים, ראו ושמעו על הנעשה בעיר שדרות בשנים האחרונות ועל התכנון לשנים הקרובות בסרט שהעירייה הפיקה לאחרונה על שלל הפרויקטים בתכנון ובביצוע בעיר.

לאחר שהתרשמו עמוקות מקטע הווידאו, שמעו הקצינים את ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, שאמר להם: “אנחנו נמצאים בימים כאלה שלא ברור מה יהיו ההשלכות לאותו אירוע של המנהרה, אך חשוב לזכור שהמנהרה נחפרה כדי לפגוע בנו, לפגוע בילדינו ולפגוע בשגרת חיינו. בזכות היכולות הטכנולוגיות של צה”ל וכמובן החומר האנושי בצבא שלנו, המנהרה אותרה מבעוד מועד ופוצצה”. עוד הוסיף דוידי: “במיוחד בימים אלה אנו מחזקים את ידיכם וסומכים עליכם שתעשו הכל כדי ששדרות תמשיך להתפתח, שילדינו יגדלו בבטחה וכל כולם יהיה בלימודים, במשחקים, בחוגים ובהופעות”.

האלוף זמיר נשא גם הוא דברים ואמר: “כשאני מסתכל על העיר שדרות, כל הדברים שאנחנו מדברים עליהם באים לידי ביטוי – החלוציות, ההתיישבות, הביטחון. יש לנו את החזון והמציאות. יש פה עשייה מדהימה, יש פה צמיחה בלתי רגילה. זה נותן לנו תחושת סיפוק כי זו המשימה שלנו לאפשר לזה לקרות. פה קורים דברים בלתי רגילים, יש פה מנהיגות. אני בטוח שהעשייה תימשך לשנים רבות”. עוד אמר זמיר: “מהצד השני, לא רחוק מפה יש ארגוני טרור עם מוטיבציה לפגוע בנו. לנו אין אינטרס לפגוע בעזה, לנו יש אינטרס להגן על עצמנו ואת זה אנחנו נעשה. נעשה את זה בנחישות, נעשה הכל כדי להגן ואני בטוח שאתם תעשו הכל כדי להמשיך לצמוח ולפרוח. פה נעשים דברים מעוררי השראה ובהחלט העיר שדרות היא עיר למודל לחיקוי ולמנהיגות”. לסיום, העניק האלוף זמיר לדוידי את הספר שנכתב על יצחק רבין ז”ל.

 

שתפו חברים

נתיבות אונליין

האפליקציה של נתיבות והסביבה – קופונים, עסקים, מידע עירוני, כתבות ומאמרים ועוד.

בהורדה חינם!