מבצע חיסוני שפעת ברמבם5

למעלה מ-60 מילדי נתיבות חוסנו נגד מחלת השפעת במבצע חיסונים מיוחד שנערך במרפאת הרמב”ם של כללית בעיר

מבצע חיסוני השפעת שהחל בכללית מחוז דרום לפני כחודש נמצא בעיצומו, השבוע נרשם שיא במספר המתחסנים במרפאת הרמב”ם בנתיבות כשלצוות המרפאה הגיע שחקן חיזוק: בובת חמודי הסתובבה בין הילדים והפכה את הדקירונת הקטנה אפילו פחות מורגשת. כ- 60 ילדים הגיעו למרפאה וחוסנו על ידי הצוות, מנהלת הסיעוד של המרפאה קורין כהן חיסנה גם את אנשי הצוות שטרם הספיקו להתחסן.

ד”ר מיכאל נמיר, מנהל מרפאת הרמב”ם ומומחה ברפואת משפחה סיכם את מבצע החיסונים המוצלח ואמר כי ” אני שמח על ההיענות הרבה של הורים וילדים שהגיעו להתחסן! כללית מחוז דרום וצוות מרפאת הרמב”ם התגייסו על מנת לשמור על בריאותכם ולעבור את החורף בשלום, הזמנו את המטופלים להתחסן נגד השפעת הפעם באווירה טובה ושמחה ובהשתתפות “חמודי” אני רוצה לציין כי אנו בכללית רואים בחיסון שנתי לשפעת צעד חשוב למניעת מחלת השפעת בייחוד באוכלוסיית הסיכון. מחקרים הראו ירידה של 50-60 אחוזים בתחלואה בשפעת בעקבות התחסנות בגילאי חצי שנה עד גיל 12 ובמבוגרים מעל גיל 65. שפעת באוכלוסיות אלו מביאה לעליה באשפוזים, סיבוכים נשימתיים ואפילו חס ושלום לתמותה, ולכן החשיבות בשימוש בחיסון בטוח עם יעילות גבוהה ברורה.
חיסון השפעת הינו בעל חשיבות ראשונה במעלה במניעת תחלואה וסיבוכים קשים של המחלה. אנו נמצאים לקראת גל חורפי של שפעת וככל שנקדים להשלים ולהתחסן כך התועלת תגבר יותר. השנה אף הצטרפו לממליצים גם רבנים מהעיר שהבינו את החשיבות בהתחסנות ובבחינת “ונשמרתם מאוד לנפשותיכם “. אני קורא לכל מי שלא התחסן ובייחוד למי שנמצא בקבוצת הסיכון (ילדים בגילאי חצי שנה עד 12 שנים, מבוגרים מעל כגיל 65, חולים כרוניים) לבוא למרפאות ולהתחסן. חורף בריא לכולם!”

שתפו חברים

נתיבות אונליין

האפליקציה של נתיבות והסביבה – קופונים, עסקים, מידע עירוני, כתבות ומאמרים ועוד.

בהורדה חינם!