תמונה של הרב פירר ואלון

הרב פירר: “לתושבי הדרום מגיע הטוב ביותר”

תקווה חדשה לחולי הפרקינסון: שיתוף פעולה בין המערך הנוירולוגי של המרכז הרפואי בתל אביב לאגודת ‘עזרה למרפא’, לקידום הטיפול במחלת הפרקינסון

“אני שמח ומתרגש לשתף את הציבור ועוד יותר את המשפחות המתמודדות עם מחלת הפרקינסון, על שיתוף הפעולה בין המערך הנוירולוגי של המרכז הרפואי שלנו כאן בתל אביב לאגודת ‘עזרה למרפא’, לקידום הטיפול במחלת הפרקינסון”, אמר פרופ’ ניר גלעדי, מנהל המערך הנוירולוגי במרכז הרפואי איכילוב בתל-אביב בכנס רופאים וצוות מקצועות פרא-רפואיים, במרכז “עזרה למרפא” שדרות בראשות הרב פירר.

הוא הוסיף, כי “שיתוף הפעולה בין בית החולים כמרכז קליני ומחקרי לבין אגודת ‘עזרה למרפא’ שבראשות הרב פירר פתח לנו אפשרות לבחינת השפעתה של תכנית אינטנסיבית ומגוונת מאוד לשיקום בקהילה עבור חולים עם פרקינסון, ומהווה חלון הזדמנות מיוחד לקידום התפקוד של חולי פרקינסון ומשפחותיהם”.

בכנס לקחו חלק בכירי המערך הרפואי בתחומי השיקום והנוירולוגיה של בתי החולים “סורוקה” ו”ברזילי”.

דר יולי טרגר, מנהל מחלקת השיקום בבית החולים “סורוקה”, שהיה בין המרצים ביום זה, הוסיף והדגיש את חשיבות שיקום חולי הפרקינסון בקהילה במרכז כמו בשדרות שיהווה המשך לטיפול האקוטי הניתן בבית החולים.

במרכז “עזרה למרפא” בשדרות פועל מרכז השיקום הגדול ביותר באזור, שמאגד תחת קורת גג אחת מכלול שירותים וצוות רב מקצועי, הכולל: ייעוץ רפואי, פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, קלינאות תקשורת הידרותרפיה, מיומנויות חיים, מערך עבודה סוציאלית ועוד.

המרכז נותן כבר שירותי שיקום למאות אנשים: ילדים ובוגרים עם פגיעות שונות הפוגעות בתפקודי יום יום, בהן ממחלה, תאונה, אירוע מוחי, הפרעות נוירולוגיות שונות, הפרעות בתנועה ועוד.

המרכז רואה את המטופל במרכז הווייתו. לאחר קבלת המטופל, הצוות המקצועי מכין תכנית טיפולית אינטגרטיבית אישית מותאמת לכל מטופל על פי צרכיו, הרואה את הבריאות הפיזית והנפשית של המטופל ובני משפחתו כמכלול אחד.

יו”ר אגודת עזרה למרפא, הרב א.א. פירר אמר: “אני רואה לעצמי חובה מוסרית להנגיש שירותים כל כך חשובים לתושבי הדרום. מגיע להם הטוב ביותר”.

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי הודה לרב ואמר: “אני רואה זכות גדולה בהקמת המרכז של הרב פירר בעיר שדרות ואני שמח ומברך על הכנס המקצועי הזה ועל השירותים החיוניים הניתנים לתושבים”.

שתפו חברים

נתיבות אונליין

האפליקציה של נתיבות והסביבה – קופונים, עסקים, מידע עירוני, כתבות ומאמרים ועוד.

בהורדה חינם!